6 کاری که در ایام امتحانات باید انجام داد +اینفوگرافی | اخبار دانشگاه ها |شبکه عتف ایران - Part 90958

تاریخ خبر: // کد خبر: 90958 // //

۶ کاری که در ایام امتحانات باید انجام داد +اینفوگرافی

شبکه عتف ایران : برنامه ریزی برای ساعت خوابی هم از اهمیت بسزایی برخوردار است و دانشجویان در شب‌های امتحان باید حداقل بین ۶ تا ۷ ساعت خواب داشته باشند زیرا شب بیداری استرس و اضطراب را بیشتر می‌کند و تمرکز ذهن را از بین می‌برد علاوه بر آن باید صبحانه را قبل طلوع [...]
۶ کاری که در ایام امتحانات باید انجام داد +اینفوگرافی

شبکه عتف ایران :

برنامه ریزی برای ساعت خوابی هم از اهمیت بسزایی برخوردار است و دانشجویان در شب‌های امتحان باید حداقل بین ۶ تا ۷ ساعت خواب داشته باشند زیرا شب بیداری استرس و اضطراب را بیشتر می‌کند و تمرکز ذهن را از بین می‌برد علاوه بر آن باید صبحانه را قبل طلوع آفتاب مصرف کنند و ساعت غذا خوردن خود را با مصرف میان وعده‌هایی مثل خشکبار تغییر دهند.

شعارسال: برنامه ریزی برای ساعت خوابی
هم از اهمیت بسزایی برخوردار است و دانشجویان در شب‌های امتحان باید حداقل بین ۶ تا
۷ ساعت خواب داشته باشند زیرا شب بیداری استرس و اضطراب را بیشتر می‌کند و تمرکز ذهن
را از بین می‌برد علاوه بر آن باید صبحانه را قبل طلوع آفتاب مصرف کنند و ساعت غذا
خوردن خود را با مصرف میان وعده‌هایی مثل خشکبار تغییر دهند
.

خبر مهم  پرداخت وام دانشجویی در ۱۰ماهه سال۹۷ رشد۱۷ درصدی داشت

دانشجویان در ایام امتحانات
علاوه بر درس خواندن باید عوامل دیگری را هم برای موفقیت بیشتر مورد توجه قرار دهند
.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،
با توجه به اینکه این روزها دانشجویان در ایام امتحانات به سر می‌برند و نمره ملاکی
برای قبولی و میزان یادگیری درس‌های آنها است بنابراین در این ایام دانشجویان باید
به غیر از مطالعه کافی درس‌ها باید نکات دیگری را در شب‌های امتحان برای موفقیت بیشتر
رعایت کنند
.

دانشجویان سعی کنند که روزانه
در دو نوبت صبح و عصر به مدت ۱۰ دقیقه پیاده روی کنند و از انجام ورزش‌های انبساطی‌
و خسته کننده دوری کنند
.

خبر مهم  چرا کسی پاسخگوی مطالبات قشر فرهنگیان نیست؟

علاوه بر این فعالیت ها دانشجویان
در ایام امتحانات به رژیم غذایی هم توجه داشته باشند و سعی کنند میوه‌های رنگی که حاوی
آنتی اکسیدان را بیش از پیش مصرف کنند، زیرا این نوع میوه‌ها باعث شده اکسیژن به مغز
برسد و پردازش اطلاعات در این زمان ارتقای پیدا می‌کند و دانشجویان سعی کنند میوه‌هایی
مانند انار، پرتغال،‌ سیب و لیمو را بیش از گذشته مصرف کنند همچنین در ایام امتحانات
باید سبزیجات مصرف کرد تا سیستم گوارش تنظیم شود
.

برنامه ریزی برای ساعت خوابی
هم از اهمیت بسزایی برخوردار است و دانشجویان در شب‌های امتحان باید حداقل بین ۶ تا
۷ ساعت خواب داشته باشند زیرا شب بیداری استرس و اضطراب را بیشتر می‌کند و تمرکز ذهن
را از بین می‌برد علاوه بر آن باید صبحانه را قبل طلوع آفتاب مصرف کنند و ساعت غذا
خوردن خود را با مصرف میان وعده‌هایی مثل خشکبار تغییر دهند
.

خبر مهم  هیچ برنامه‌ای در وزارت علوم بدون مشورت دانشگاه‌ها انجام نمی‌شود

دانشجویان در شب‌های امتحان
باید از مصرف انواع فست‌فود، نوشیدنی‌های گاز‌دار، سیب زمینی سرخ کرده و مواردی از
این قبیل دوری کنند همچنین در مواجهه با استرس به جای مواد قندی و قهوه لبنیات کم چرب
مثل ماست و شیر بخورند
.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص
و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران ، تاریخ
انتشار : ۱۶ خرداد ۹۸، کد خبر:۵۸۴۱۴۴ www.asriran.com،

مشاهده خبر در وبسایت مرجع

آخرین اخبار

پربازدید