شبکه عتف ایران | 6 کاری که در ایام امتحانات باید انجام داد +اینفوگرافی

تاریخ خبر: // کد خبر: 90958 // //

۶ کاری که در ایام امتحانات باید انجام داد +اینفوگرافی


شبکه عتف ایران : برنامه ریزی برای ساعت خوابی هم از اهمیت بسزایی برخوردار است و دانشجویان در شب‌های امتحان باید حداقل بین ۶ تا ۷ ساعت خواب داشته باشند زیرا شب بیداری استرس و اضطراب را بیشتر می‌کند و تمرکز ذهن را از بین می‌برد علاوه بر آن باید صبحانه را قبل طلوع [...]

شبکه عتف ایران :

برنامه ریزی برای ساعت خوابی هم از اهمیت بسزایی برخوردار است و دانشجویان در شب‌های امتحان باید حداقل بین ۶ تا ۷ ساعت خواب داشته باشند زیرا شب بیداری استرس و اضطراب را بیشتر می‌کند و تمرکز ذهن را از بین می‌برد علاوه بر آن باید صبحانه را قبل طلوع آفتاب مصرف کنند و ساعت غذا خوردن خود را با مصرف میان وعده‌هایی مثل خشکبار تغییر دهند.

شعارسال: برنامه ریزی برای ساعت خوابی
هم از اهمیت بسزایی برخوردار است و دانشجویان در شب‌های امتحان باید حداقل بین ۶ تا
۷ ساعت خواب داشته باشند زیرا شب بیداری استرس و اضطراب را بیشتر می‌کند و تمرکز ذهن
را از بین می‌برد علاوه بر آن باید صبحانه را قبل طلوع آفتاب مصرف کنند و ساعت غذا
خوردن خود را با مصرف میان وعده‌هایی مثل خشکبار تغییر دهند
.

دانشجویان در ایام امتحانات
علاوه بر درس خواندن باید عوامل دیگری را هم برای موفقیت بیشتر مورد توجه قرار دهند
.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،
با توجه به اینکه این روزها دانشجویان در ایام امتحانات به سر می‌برند و نمره ملاکی
برای قبولی و میزان یادگیری درس‌های آنها است بنابراین در این ایام دانشجویان باید
به غیر از مطالعه کافی درس‌ها باید نکات دیگری را در شب‌های امتحان برای موفقیت بیشتر
رعایت کنند
.

دانشجویان سعی کنند که روزانه
در دو نوبت صبح و عصر به مدت ۱۰ دقیقه پیاده روی کنند و از انجام ورزش‌های انبساطی‌
و خسته کننده دوری کنند
.

علاوه بر این فعالیت ها دانشجویان
در ایام امتحانات به رژیم غذایی هم توجه داشته باشند و سعی کنند میوه‌های رنگی که حاوی
آنتی اکسیدان را بیش از پیش مصرف کنند، زیرا این نوع میوه‌ها باعث شده اکسیژن به مغز
برسد و پردازش اطلاعات در این زمان ارتقای پیدا می‌کند و دانشجویان سعی کنند میوه‌هایی
مانند انار، پرتغال،‌ سیب و لیمو را بیش از گذشته مصرف کنند همچنین در ایام امتحانات
باید سبزیجات مصرف کرد تا سیستم گوارش تنظیم شود
.

برنامه ریزی برای ساعت خوابی
هم از اهمیت بسزایی برخوردار است و دانشجویان در شب‌های امتحان باید حداقل بین ۶ تا
۷ ساعت خواب داشته باشند زیرا شب بیداری استرس و اضطراب را بیشتر می‌کند و تمرکز ذهن
را از بین می‌برد علاوه بر آن باید صبحانه را قبل طلوع آفتاب مصرف کنند و ساعت غذا
خوردن خود را با مصرف میان وعده‌هایی مثل خشکبار تغییر دهند
.

دانشجویان در شب‌های امتحان
باید از مصرف انواع فست‌فود، نوشیدنی‌های گاز‌دار، سیب زمینی سرخ کرده و مواردی از
این قبیل دوری کنند همچنین در مواجهه با استرس به جای مواد قندی و قهوه لبنیات کم چرب
مثل ماست و شیر بخورند
.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص
و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران ، تاریخ
انتشار : ۱۶ خرداد ۹۸، کد خبر:۵۸۴۱۴۴ www.asriran.com،

مشاهده خبر در وبسایت مرجع

آخرین اخبار

پربازدید

    Sorry, no posts matched your criteria.